donderdag 18 mei 2017

Boat Dock

 
Goedemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
Toen ik deze stempel van C.C. Designs zag, was ik onmiddellijk verkocht, ideaal als mannenkaart!
 
When I first saw this stamp, I was sold, it's a great card for men !

 
Ik heb de stempel afgedrukt op fluweelkarton en dan ingekleurd met m'n Faber Castell aquarel potloden. Daarna heb ik de vorm uitgeknipt en heb ik dezelfde stempel nog eens op het papier met houten planken gestempeld in het bruin, de boom heb ik met gewone potloden wat groen gemaakt.
Dan heb ik m'n uitgesneden figuur op de juiste plaats met foamtopjes bevestigd.
 
I stamped on fluweel karton and I colored my stamped image with Faber Castell watercolor pencils.
I cut out the shape and stamped the image again on my paper with wooden planks. I wanted the tree to be a bit more green, so I colored over my ink with regular Faber Castell pencils.
Then I attached my cut out image with foamtape on my paper.
 
Zo, dat is het voor vandaag, bedankt en tot binnenkort!
 
Well that's it for today, thanks and till next time !
 
Inge

Geen opmerkingen: