maandag 29 augustus 2016

Trouwerij

 
Hoi bloggertjes
 
Hi bloggers,
 
Een neef van me ging trouwen. Het was zeer mooi weer, een prachtige dag...
 
My nephew just got married, the weather was lovely ... a great day ...
 
Vermits ik centjes zou geven, moest ik iets bedenken om ze in af te geven.
Iets dat toffer was dan een gewone envelop.
 
I planned on giving him some money, but I had to figure out something to put the money in ...
something that wasn't just an envelope...
 
 Ik kocht een heel leuk plantje en maakte dit doosje, helemaal in thema, wat ik mee tussen de blaadjes stak. Een plastiek folie erom heen en zij waren heel blij. Zij vonden het supercool.
 
So I bought a little plant, made this cute box completely in wedding theme, and put it in between the leaves. I wrapped it all up in transparant foil and they were very happy with it.
They thought it was super cool.
 
Buiten de centen zaten er ook lekkere chocolade bonbons in... een feest dus...
 
I also added some fine Belgian chocolats in it ... a real treat ...
 
Misschien een ideetje voor als jullie nog eens een speciale verpakking zoeken?

 Maybe this will inspire you all for when you need some special wrapping ?
 
Groetjes
 
Patrice

 

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Patrice,

Dat heb je weer mooi gemaakt!!

Liefs,
Nancy