dinsdag 9 oktober 2012

Schudkaart voor kerstmis

 
Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Vandaag laat ik jullie een schudkaart zien die we in de workshop gaan maken. Het is een Kerstkaart geworden, en eens niet in de traditionele rode en groene kleuren, maar wel in sepia.
Ik vind het heel goed meevallen.
De kerstboom is een mal van Marianne Design die al een hele tijd meegaat, maar ik vind hem nog altijd geweldig. De takjes en ijskristallen zijn gemaamt met Martha Stewart ponsen, papier van Maja Design en de stempel is van Inkadinkado.
 
We hebben trouwens goed nieuws ontvangen: vanaf heden kunnen we eindelijk sinds jaren weer rechtstreeks Martha Stewart, Inkadinkado, Jolees, EK Succes en K&C produkten aankopen!
 
Dus zoek je iets van deze fabrikanten, aarzel dan niet om ons een mailtje te sturen.
 
Today I'm showing you a shakercard we're going to make in our workshop. It's a Christmas card, and this time I didn't choose the traditional red and green colors,but instead I choose to make it in brownish (sepia) tones.
I really like how it came out.
The christmas tree is a Marianne Design die, an oldie but a goodie LOL
The other parts (icecrystals and branch) are Martha Stewart punches, the stamp is from Inkadinkado and the paper is from Maja Design.
 
Binnenkort laat ik jullie een Halloween kaart zien die ik met dezelfde techniek gemaakt heb.
 
Later on I'll show a Halloween card I made using the same technique.
 
Groetjes
Inge

2 opmerkingen:

Enny zei

Prachtige kaart Inge !! Groetjes Enny

Inge zei

bedankt Enny
groetjes
Inge