vrijdag 24 augustus 2012

Oude benzinepomp

Hallo iedereen,
Hi everyone,
 
Dit projekt heb ik ook gemaakt tijdens mijn vakantie, een oude benzinepomp met 3 kleine boekjes erin.
Another project I did during my vacation: an old gaspump with 3 little booklets inside.
 
 
Dit is helemaal gemaakt met chipboard en papier van Karen Foster.
Everything is made with chipboard and paper from Karen Foster.

 
Er is ook hardware van Tim Holtz in verwerkt en niet altijd op de manier die je zou verwachten.
I also used hardware from Tim Holtz, but not always what it was intended for.

 
En hier zie je de 3 kleine boekjes die in de benzinepomp zitten.
These are the little booklets inside the gaspump.
 
Dit was een heel leuk projekt om te maken!
 
Tot binnenkort!
Till next time!
 
Inge

4 opmerkingen:

Hilde zei

Dat ziet er heel ingewikkeld, maar heel mooi uit. Wel een heel leuk idee als cadeautje voor een man, vind ik. I love it !
Groetjes, Hilde

Patrice zei

Die wil ik ook zeer graag maken!! Ik ben kandidaat mocht er een workshop van komen!!!
Knappe prestatie Inge.

Grtjs Patrice

Bernadet zei

wat ontzettend gaaf gedaan Inge!!

Inge zei

Hartelijk bedankt voor de complimentjes dames!
Er is zeker een kans dat dit een workshop wordt, maar nog niet voor direkt, ik heb nog een heel aantal andere projekten op stapel staan, binnenkort meer hierover
groetjes
Inge