donderdag 23 maart 2017

Welkom Lente...


Hallo Bloggertjes,
 
Hi Bloggers,
 
Zijn  jullie ook zo blij met het zonnetje en de warmere temperaturen?
Ik wel hoor. Wanneer ik buiten kom ruik ik echt de lente...
 
Aren't you happy with the sun and warmer temperatures?
I am, when I go outside, I can just smell the spring ...
 
 
Mijn kaart is er dan ook één om het seizoen te verwelkomen.
De groene en gele frisse kleurtjes en wasgoed dat hangt te drogen... denk er nog het geluid van vogeltjes bij en "SPRING IS BORN".
 
My card welcomes this season.
The fresh green and yellow colors, the laundry hanging outside to dry
think birdsong and Spring is Born.
 
 
Gebruikte materialen: Clarity stencils abstract squares, Lawn Fawn stitched circle frame, Lawn fawn little bundle stamps, Your next stamp (Word Critters Spring Birds: tekstje), potlood en gommetje uit een klein blokje, Inkt van Hero Art.
 
Groetjes
 
Patrice

3 opmerkingen:

Enny zei

Wat een mooie, vrolijk kaart, echt iets voor de lente ! Ja, de grote lente-schoonmaak gaat nog beter bij dit mooie weer ! Groetjes, Enny

Nancy zei

Hey Patrice,

Deze had ik gemist... ook een hele leuke!!

Liefs,
Nancy

maria's knutselplezier zei

Prachtige , originele lente kaart , heel mooi Patrice!!
Groetjes
Maria