zaterdag 18 maart 2017

Speedy Recovery

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
We werken nog steeds met Lawn Fawn en hiervan had ik nog een set snijmallen liggen die ik nog niet gebruikte… Het zijn kleine sleufjes om schuifkaartjes mee te maken.
 
We're still working with Lawn Fawn and from this brand I had some dies lying around that I hadn't used yet ... the Slide on Over dies set.
 
Dat heb ik dan gecombineerd met de leuke schildpadstempel van de
On the Mend stempelset, eveneens van Lawn Fawn.
 
I combined them with the fun turtle stamp from the
On the Mend stampset, also from Lawn Fawn.
 
 
Een boom van Memory box er bij en een aantal geponste bloemetjes met ponsen van EK Succes 
en mijn snel-weer-beterkaartje was een feit.
 
A tree from Memory Box and some punched flowers (EK Succes)
and my Speedy recovery card was ready.
 
 
De schildpad emboste ik met Wow-embossingpoeder en laat daarvan nu net 61!!
Nieuwe kleuren zijn binnengekomen bij ‘in ’t Woefke’
Dus, snel daarheen!
 
The turtle was embossed with WOW embossing powder ...
Did you see In 't Woefke has 61 new colors in stock !
 
Inschrijven voor de paas-workshop kan ook nog steeds.
Die geef ik volgende week vrijdag in de winkel!
 
And don't forget, you can still attend the Easter workshop next week in the store!
 
Dan kunnen jullie meteen alle DT-projectjes van mijn collega DT-leden en mezelf
bekijken, betasten en bewonderen… En wie weet vinden jullie de inspiratie
om ook met de geweldige Lawn-Fawn spullen aan de slag te gaan…
 
And while you're there, you can see, hold and admire all the projects me and my DT friends make
And maybe this will inspire you to start working with the wonderful Lawn Fawn stamps and dies.
Tot een volgend project alweer!
 
Till my next project!
 
Liefs,
Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Wat een schattige kaart Nancy, daar moet je wel beter van worden ! Super tof, die "wandelende" schildpad ! Groetjes, Enny