vrijdag 3 maart 2017

Loads of Fun


Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
vandaag krijg je mijn eerste kaart van de maand voor het DT team van 'In 't Woefke'.
Het thema deze maand is : voorjaar en Pasen met materiaal van Avery Elle en Lawn Fawn.
 
today my first project for the In 't Woefke DT.
The theme for this month is spring and easter with Avery Elle and Lawn Fawn
 
Omdat ik met Pasen niet echt veel heb, ging ik voor het voorjaar.
Hoe ? Denk je dan ? Er staan wasmachines op je kaartje ?
Wel, voorjaar, betekent voor veel mensen, een lentepoets en een lentewas.
Kleren die we binnenkort nodig hebben even opfrissen,
de winterkleding krijgen een laatste wasbeurt om dan (hopelijk)
enkele maanden in de kast te belanden...
 
I chose to work with Spring on this card...
Wait, what? Spring? But there's a washing machine on the card !
Well, spring for most people means spring cleaning ...
And switching the sweaters with T-shirst and blouses
 
 
Het setje met de wasmachine heb ik al een hele tijd in mijn bezit,
maar gebruikte het nog niet. Voilà, bij deze...
 
I had this set in my collection for a while now, unused,
and now was the perfect time to make something with it ....
 
 
Ik maakte van de middelste wasmachine een 'wobble' machine. Het voorste frontje wobbelt gezellig heen en weer, alsof de wasmachine echt aanstaat. =) Het ideetje vond ik op internet.
 
I turned the middle washing machine in a " wobble " machine. The front wobbles back and forth, as if it is really working. I found this idea on the internet and immediatly fell in love with it.
 
Stempelset : Lawn Fawn, gekleurd met Zig Colors, afgewerkt met kleine toetsen met de glossy 3D
Achtergrond stenen / background wall: Impression Obsession
Vloer / floor : Zelf gemaakt met potlood en stift
Sentiment : Lawn Fawn
 
 
Zwichten jullie voor de Lawn Fawn collectie ? Helemaal goed !
Mijn twee andere DT collegaatjes gaan er deze maand ook mee aan de slag.
Wil je hier niet op wachten ? Ga dan even langs de winkel, Inge helpt je graag
met alle materialen (en kan je een keertje 'wobbelen' met mijn kaart).
 
Have you fallen in love with the Lawn Fawn collection? Great !
My 2 DT friends will give you even more inspiration this month.
Don't want to wait? Just visit In 't Woefke, Inge will gladly help you pick out
all the materials and while you're there ... you can "wobble" my card !
 
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie, 
ik zie jullie graag binnenkort weer voor een verse kaart.
 
Thank you for visiting and for leaving a comment
Soon I'll be back with a fresh card.
 
Groetjes, Martina
 
x

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ik zou zelf niet goed weten wat te doen met deze stempels. Msar deze is echt heel tof!
ga het morgen eens bekijken in t woefke!
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Enig die wasmachine!
GerJanne

Enny zei

Oh, wat een superleuke kaart, met een wobbelende wasmachine, heel tof ! Groetjes, Enny