zondag 12 maart 2017

Fintastic

 
Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
vandaag krijg je weer een kaartje van mij.
Zoals jullie weten, gaat  deze maand, het DT team van 'In 't Woefke' helemaal los
met de materialen van Avery Elle en Lawn Fawn. 
 
A new day, a new card from me for the In 't Woefke DT.
As you know we are working with Avery Elle and Lawn Fawn.
 
Deze keer ging ik aan de slag met het kleine setje van Lawn Fawn:
de kaugomballenautomaat... In plaats van de kauwgomballen,
gebruikte ik een ander setje van Lawn Fawn om de automaat te 'vullen'.
Ik maakte er een gelkaart van, altijd leuk, dat beetje extra...
 
This time I use the small set from Lawn Fawn : Sweet Smiles
But instead of the gumballs I used an other set to fill it.
And I made a gell card, always fun and more special ...
 
 
Afdrukjes : Lawn Fawn, gekleurd met ZIG
Sentiment : Lawn Fawn
Kat : Cats On Appletrees
 
Voilà, we zijn er weer klaar mee zo.
Wil je zelf aan de slag met deze of andere leuke materialen,
breng dan zeker een bezoekje aan de winkel van Inge, 'In 't Woefke'.
Daar kan je ook alle andere kaartjes van het DT team bewonderen en betasten.
 
 Do you want to start with these fun stamps also? Just visit In 't Woefke
there you can also see the other cards from my DT colleagues.
 
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje
en zie jullie graag binnenkort terug voor een verse kaart.
 
 Thanks for looking
and till next time for my new project.
 
Groetjes, Martina
 
x

2 opmerkingen:

Patrice zei

WoW leuk zeg....

Enny zei

Oh, wat een leuke kaart, supertof, een kauwgomautomaat als visbokaal! Groetjes, Enny