donderdag 4 februari 2016

Creatieve mensen ...

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Zoals jullie weten was er vorige maand een workshop inkleuren met de Zig Clean Color Real Brush Markers en toen heb ik deze vlinder als eerste probeersel ingekleurd ... zalig gewoon !!
 
As you might remember, last month we had a workshop coloring with the new Zig Clean Color Real Brush Markers and this butterfly was my first attempt with these markers .... soooo much fun !!
 
Daar moest ik echt een kaartje mee maken, maar ik wou het clean & simpel houden ...
 
I just had to make a card with it, but I wanted to keep it clean & simple ....

 
Dus nam ik een lange kaart van 21 x 10.5cm, met daarop een strook fluweelkarton, ik stempelde er 1 van mijn eigen tekstjes op met daaronder een lasercut flourish (de februari uitdaging voor het DT) en knipte ik m'n vlinder uit en kleefde dit op de kaart.
 
So I took a long narrow card, with a smaller piece velvet cardstock on top and I stamped 1 of my own text stamps on it with a lasercut flourish under it ( the challenge for my DT this month). Then I fuzzy cut my butterfly and attached it on my card.

 
Hier een close up van mijn vlinder, ik gebruikte volgende kleuren:
 
Here a close up of my butterfly, I used the following colors:
Cobalt Blue, Yellow, Orange
 
Bedankt en tot binnenkort !
 
Thanks for looking and till next time !
 
Groetjes
Inge


5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat is hij mooi geworden zo ! helemaal geslaagd, dat krulletje onder de tekst maakt alles netjes af
grtjs,martina
x

Nancy zei

Hey Inge,

Het lijkt wel of je de vlinder bij de rest van de kaart maakte, plaatje klopt helemaal...
Fijn dat jij mee de uitdagingen van het DT volgt... haha!!
Blij dat ik nog tijd tot zondag heb... ;o))

Liefs,
Nancy

Inge zei

bedankt voor de complimentjes !

groetjes
Inge

Patrice zei

Prachtig resultaat hoor...

Enny zei

Een prachtige kaart, en wat heb jij die vlinder mooi ingekleurd, super ! Groetjes, Enny