maandag 16 december 2013

***Bella on bauble***

 
 
Hoi allemaal,
Hi everyone,
 
Met de Silhouette Cameo heb ik deze flip swing card (Design ID #50952) gemaakt. Het kaartmodelletje sprak me meteen aan.
I made this flip it card with the Silhouette Cameo (Desing ID#50952). This card modell really appealed to me.
 
De voorkant van het 'swing' gedeelte heb ik opgefleurd met Bella on bauble. Het afdrukje heb ik ingekleurd met potloden (een combinatie van faber castell en prisma).
The front of the flip it part I decorated with Bella on Bauble. The stamp is colored with pencils (a mix of Prisma pencils & Faber Castell pencils).
 
 
Op de achterkant heb ik een de kersttekst gebruikt die je terugvindt bij de kerststempel van Wild Rose Studio - Blue bell in love.
On the back I used a text from the Christmas stamp Blue Bell in Love from Wild Rose Studio.
 
 
Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog een kerstbal (memory box - classic ornament) gehangen.
On the inside I used an ornament (Memory Box - Classic Ornament).
 
De kaart heb ik verder afgewerkt met het prachtige papier van Maja Design - Vintage Spring Basics 7th of April.
The card is finished off using the gorgeous Maja Design paper - Vintage Spring Basics 7th of April.
 
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden :-)
I wonder what you think of it :-)
 
Groetjes,
Greetings
 
Lins




3 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Lins,

Ik ga hier even wat promotie maken hé...

Hey creatievelingen allemaal, deze moeten jullie gewoon gaan bekijken in 't Woefke... Het is zo'n super mooi kaartje dat je het gewoon gezien moet hebben!!

Voilà...
Verder zonder woorden...

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Oh wauw, de soort kaart, de kleuren, het lieve stempeltje echt een pareltje!

Karine zei

Ja , een prachtig kaartje, en weer zo mooi ingekleurd, de tinten zijn zo zacht... Heel knap !
Groetjes Karine