vrijdag 13 april 2018

Hugs

Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
vandaag voor een tweede keer Renke op het menu...
Deze keer in combinatie met brusho.
Geeft weer een heel ander resultaat dan anders,
maar is wel erg leuk, omdat het steeds andere effecten geeft.
 
 
 
Today a new project with A. Renke ...
This time I combined it with Brusho,
 it is so much fun, just because each result is different..
 
Hier ging ik aan de slag met Renkes snijmallen.
Enkele andere snijmallen van My Favorite Things zijn hier perfect te combineren lijkt me...
 
 
 
This time I used the dies from Renke
but they can easily be combined with the MFT dies as you can see
 
Achtergronden : Brusho
Hugs / Celebrate : My Favorite Things
Bloemensnijmal : Renke
 
Willen jullie ook met deze materialen aan de slag ?
Dat kan... Breng dan een bezoekje aan de winkel van Inge 'In 't Woefke' in Deurne.
Daar kan je het ruime aanbod bekijken en je keuze maken.
Uiteraard zijn daar ook alle voorbeelden te zien van het hele team !
 
 
Want to get crafty with these dies etc?
no problem, just visit In 't Woefke
and there you can choose from the extended collection
and there you can also see the other creations from the DT.
 
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.
 
Thanks for visiting and till next time
 
Groetjes, tot dan !
 
Martina
 
x

donderdag 12 april 2018

Be a flamingo ...

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag weer een wit met roze kaart,
maar nu iets helemaal anders ...
nl. met flamingo's !!!
 
Today again a white with pink card
but this time something completely different:
flamingo's !!!

 
deze kaart is gemaakt met papieren van A. Renke,
nog enkele bloemetjes uitgestanst met een Memory Box mal
nog een veertje erbij en een tekst
van Gummiapan die ideaal is, vinden jullie ook niet ?!!
 
This card is made with papers from A. Renke,
I added some die cut flowers with a die from Memory Box
I even added a little feather
and the text is from Gummiapan
and fits perfectly, don't you think  ?!!
 
Groetjes
 
Inge

woensdag 11 april 2018

Never give up

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Never Give Up ... wie naar ons opendeur weekend kwam,
heeft dit kaartje zeker zien staan ...
we krijgen er regelmatig vraag naar,
maar het is niet makkelijk om te maken,
want hoe moeilijk is het niet om gewoon veel beterschap te zeggen
tegen iemand die vecht tegen kanker ...
 
Never give up ... those who visit us during our open house weekend
surely saw this inspiring card ...
it's not easy to make a card for someone who is fighting cancer
get well soon just doesn't cover it ...

 
Daarom was ik zo blij toen deze stempelset van Craftemotions binnen kwam
en de Hope mal van Cottagecutz ... ideaal !
 
So I was very happy when this stampset from Craftemotions
and the Hope die from Cottagecutz arrived in my store ...
it's ideal !

 
Ik heb deze gecombineerd met een retired mal van Memorybox
(deze en enkele anderen vind je nog altijd hier in de winkel
maar op = op !)
wit op wit vind ik altijd mooi, en met nét dat beetje kleur
meer moet dat niet zijn ....
wisten jullie trouwens dat de kleur van het lintje
een betekenis heeft ? ik niet, maar blijkbaar heeft elke kanker z'n eigen kleur ...
 
I combined the stamp and die with a retired Memory box die
(I still have several different ones in stock in my store
but once they are gone, they are gone for good !)
I really like the white on white, and with just a bit of color
it looks really nice...
By the way, did you know the color of the ribbon has a meaning?
I didn't, but every cancer has it's own color ...

 
Hier zien jullie de gebruikte stempels en mallen
er zijn trouwens nog meer handlettering stempels
verkrijgbaar in de winkel ... prachtig toch !
 
Zo, hopelijk hebben jullie nooit zo'n kaart nodig,
maar indien wel, dan ben ik er zeker van
dat de persoon die zo'n kaart krijgt
daar heel blij mee gaat zijn.
 
so, hopefully you'll never need a card like this
but if you do, I'm sure whoever receives a card like this
will be thankfull.
 
Groetjes
 
Inge

dinsdag 10 april 2018

Nieuw binnen: o.a. MFT en Renke

Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Het is Paasvakantie, het zonnetje schijnt ... een iets stillere periode
... maar dat wil niet zeggen dat In 't Woefke ook stilzit hoor !
Zo zijn er weer een heel aantal leuke hobby spulletjes binnengekomen,
om te beginnen My Favorite Things:
 
It's Easter holiday, the sun is shining ... a quiet time
... but that doesn't mean here at In 't Woefke we are sitting still
We've got some fun new items in store,
first of all from My Favorite Things:
 
 
Beast Friends en Merry Everything
stempels + mallen

 
The Whole Herd en Deer Friends
stempels + mallen

 
Santa's Elves en Penguin in Paradise
stempels + mallen

 
Rain or Shine en Puddle Jumper
stempels + mallen

 
Witch way is the candy (stempels + mallen)
en een stencil Sun Ray

 
All about Mom, Bold Blossoms
Tall Tag Duo en Birthbath

 
A Tweet Hello en Giraffing me Crazy
stempels + mallen

 
en dan deze nog: Prehistoric Fun,
Big Birthday Balloons en Stitched Trio Peek-a-boo windows

 
er zijn ook weer een aantal 6x6 paperpads binnen waaronder deze

 
en ook nog 1tje van Lawn Fawn
 
Ook Renke is weer aangevuld met o.a. deze:

 
Grasses, Deckle Edge Card
Card with stitches en Snow Drops

 
Panorama Easter Painting, Carresses
Eggshell en de populaire - geschikt voor alle seizoenen -
Branch Wreath

 
Ook nieuw zijn deze vissen stencil, de vlinder stempel
en het stempeltje met het konijntje in een ei

 
Terug binnen: Chicks in Luck en de Watercolor Bunnies

 
nieuw: de paint dots en de paint tubes

 
en de flamingo's in flight (let op de hippo's in het water !)

 
ook Lawn Fawn is weer wat aangevuld

 
Nieuwe stempels van Marianne Design

 
en dan een groot alfabet en de happy dino's

 
ook leuk de Horizon Woodland en mini village
en dan nog een prachtige stencil van Dutch Doobadoo

 
3 prachtige clear sets met bloemen van Creative Expressions

 
en last but not least 2 sets stempels met bijhorende mallen
(enkel als set verkrijgbaar) van Waffle Flowers:
Stitched Morning Glories :
als je ze stempelt, dan lijkt het net kruisjessteek !
en de Poinsettia
 
Zo dat was het voor vandaag,
bedankt en tot binnenkort!
 
Groetjes
 
Inge

zondag 8 april 2018

Diep in de zee…

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,

 
April is de maand van ‘Alexandra Renke’
En bij ‘in ’t Woefke’ vinden jullie de hele nieuwe collectie.
Wij mochten als eerste gaan kijken en een leuk papier uitzoeken
waarmee we voor jullie een kaart zouden maken.
 
Here at In 't Woefke, April is the month we're focusing on products by Renke.
You'll find the newest collections at In 't Woefke
we got the chance to choose something to use
for our project, like 1 of the gorgeous papers.
 
 
En hier is de mijne:
Ik vond de kleuren van dit ‘Diep in de zee’-thema geweldig
en maakte er dan ook een onder-water-kaart mee…
 
I choose this one:
I love the colors from the under the sea collection
and made this under water scene card.
 
Papier: Alexandra Renke
Sijnmallen cirkels: Die Namics
mini parels voor schudkaarten …
 
 
Vind je deze kaart leuk en wil je er ook 1tje maken?
Dan kan je inschrijven voor de workshop op vr 4 mei
we maken dan ook nog een 2de kaartje die je hier vindt.
 
Like this card and want to make 1 yourself?
Just subscribe to the workshop on Friday May 4
where we'll also be making this card.
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till next time.
 
Liefs,
 
Nancy