vrijdag 9 februari 2018

Jij bent mijn liefste ...

 
 
Jij bent mijn liefste, mijn allerliefste jij...
Hopelijk ben je met dit kaartje blij.
 
You are my dearest,
my dearest you are
 
Wat is Valentijn toch mooi.
Je doet er wel of niet aan mee,
dat kies je zelf.
 
How sweet Valentine can be
Some people love it, others find it too commercial
it's up to you, but anyway, this is a lovely card
for someone special
 

 
Dit kaartje is gemaakt met spulletjes uit de reeks My Favorite Things
en het draakje is ingekleurd met de Caran d'Ache museum aquarel potloden.
Jammer genoeg zie je de kleuren niet goed op de foto
voor 1 of andere reden krijg ik de kleuren niet goed.
 
This card is made with My Favorite Things products
and the little dragon is colored with my Caran d'Ache Museum watercolor pencils.
But sadly the colors don't show very well on the photo
don't know what happened, but trust me, it's much better in real life :)
 
MFT heeft ook zeer leuk blokjes met mooi design papier, die niet duur zijn.
 
MFT also has some lovely 6"x6" paperpads
 
Happy Valentijn iedereen.
 
Happy Valentine
 
Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Een heel schattig en romantisch kaartje ! Groetjes, Enny