woensdag 26 april 2017

Kom je thee drinken?

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Deze keer eens een uitnodigings kaartje, het moeten niet altijd verjaardagskaartjes zijn hè,
al komt dit er ook voor in aanmerking, alleen de tekst ff veranderen :)
 
This time an invitation (it doesn't always has to be a birthday card right, alhtough, just change the text and it can be anything you like :) )
 
Het stempeltje met de theepot en -kopjes is ook eentje van Artemio,
en heb ik 2x gestempeld met Versafine Satin Red, leuk hè!
De tekst eronder is van Hobby idee, en ideaal voor deze kaart.
 
The stamp with teapot and cups is also one from Artemio,
and I stamped them twice with Versafine Satin Red, cute aren't they?!
The text is from Hobby idee and fits this card perfectly.

 
Het strookje heb ik uitgestanst met een Die-namic mal en ook het theezakje is van My Favorite Things. Zowel het papier als de cardstock zijn van Bazzill.
 
I die cut the border with a Die-namics die and the little teabag is also from My Favorite Things.
The paper and the cardstock are both from Bazzill.
 
Zo dat was het voor vandaag, bedankt en tot volgende keer!
 
Well, that's it for today, thanks and till next time!
 
Groetjes
 
Inge

3 opmerkingen:

Enny zei

Een prachtig kaartje, heel leuk, dat rood theeservies ! Groetjes, Enny

Inge zei

Bedankt Enny !

Nancy zei

Hey Inge,

Super leuke kaart! Doet me er aan denken dat ik die stempels ook heb en ze nog niet gebruikte... Moet ik eens wat aan doen!

Liefs,
Nancy