dinsdag 11 april 2017

Blauwe Paasdagen!

 
 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
April is het en we zijn in de helft van de paasvakantie, dus een paasprojectje kan nog net.
 
It's April, and the easter vacation is half way, so high time for a little easter project.
 
 
Ik wou een keer iets maken in niet te traditionele paaskleuren en dit is het geworden.
Een setje van 2 kaartjes en een leuk doosje om cadeau te geven…
 
I wanted to make something not in the traditional colors, and this is it:
a set with 2 cards and a fun giftbox.
 
 
We werken met ‘Artemio’ deze maand en ik heb deze kippen-stempelset al enkele jaren
en hij zit nog steeds in het assortiment.
 
This month we are working with Artemio and I've had this chickenset in my collection for years and it is still available.
 
Het papier is van Bazzil en Galleria Papieru.
Het doosje maakte ik met hulp van mijn Scor-pal. De labels zijn gesneden met snijmallen van Spellbinders. De kippen stempelde ik met memento blauw.
Een bijpassend lintje maakt het setje compleet.
 
 
The paper that I used is from Bazzill and Galeria Papieru, the box was made with my Scor-Pal.
The labels were diecut with Spellbinders and I stamped the chickens with Memento blue.
A matching ribbon finishes it off.
 
Nog meer Artemio zien? Benieuwd naar nog meer creaties?
Blijf dit blog volgen en ik beloof je dat er nog meer aan komt!
 
Want to see more of Artemio? Curious for our next projects?
Don't forget to keep an eye on this blog, I promise more is on the way.
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project,
 
Liefs,
 
Nancy


2 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Heel mooie projectjes!!!

Groetjes
Maria

Enny zei

Wauw, heel mooie kaartjes, en een supertof doosje, prachtig ! Groetjes, Enny