dinsdag 25 april 2017

Babybeer

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Deze alfabet stempels van Artemio vind ik zo leuk !
En ja, ik weet het, ze zijn niet meer verkrijgbaar maar ....
ik had op tijd maatregelen genomen en zo heb ik nog wel een aantal setjes in de winkel,
gelukkig maar want normaal krijg je deze kans niet,
en deze letters zijn echt fantastisch met hun dotjes.
 
This alphabet stampset from Artemio is so much fun !
Yes I know, they are no longer available but guess what ...
For once I got the chance to take precautions and so I still have some sets in the store.
Normally you don't get this opportunity, so I was delighted,
because these dotted letters are just gorgeous !

 
Ik heb BABY gestempeld, met Memento New Sprout, maar heb de A vervangen
door een beertje met handdoek en eendje - ook van Artemio. Ik heb het gestempeld met Versafine Vintage Sepia en ingekleurd met Faber Castell A. Dürer aquarelpotloden.
 
I stamped BABY with Memento New Sprout and I replaced the A with a little bear with towel and rubber duck (also from Artemio). I stamped the cute bear with Versafine Vintage Sepia and colored it with Faber Castell A. Dürer watercolor pencils.
 
Daarna alles nog gemat op een strookje geel en dan op een groene kaart.
 
Then I attached it on a piece of yellow before adding it to a green card.
 
Zo, dat was het voor vandaag, bedankt en tot volgende keer!
 
Well that's it for today, thanks and till next time!
 
Groetjes
 
Inge
 
Gebruikte kleuren:
Beer /bear: Browh Ochre (182) + Van Dyck Brown (176) + Dark Flesh (130)
Handdoek / Towel: Light Cadmium Yellow (105)
Eendje / rubber duck: Dark Cadmium Yellow (108)
Schaduw / shadow: Earth Green Yellowish (168)

2 opmerkingen:

Enny zei

Oh, wat een schatje, en die letters zijn ook zo mooi ! Groetjes, Enny

Inge zei

Bedankt, vond het ook heel leuk om te doen !