woensdag 19 april 2017

Baby kaart

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Deze maand werken we rond het merk Artemio en ik vond dat het hoog tijd werd
dat ik nog eens kaartje hiermee maakte, dus heb ik mijn stempels bijeen gezocht 
en dit is het geworden: een babykaartje.
 
 This month the DT works with Artemio, so high time for me to take a look at what I had in my collection and make a card with them, and this is the result: a baby card.

 
Ik heb het heel clean & simple gehouden: eerst heb ik een witte vierkante kaart genomen en voetjes geëmbossed met de Nellie Snellen embossing folder Baby. Daarna heb ik een stuk glad stempelpapier genomen en daarop heb ik 2x met Hero Arts Wet Cement het plaatje gestempeld.
Deze stempel is jammer genoeg retired, maar ik heb er nog 1tje in de winkel dus mocht het :)
1 daarvan heb ik netjes rondom het kantje uitgesneden, het 2de heb ik iets kleiner gesneden en met foamtopjes op het 1ste gekleefd voor ik het op de kaart kleefde.
 
I kept my card very clean & simple: I took a square piece of cardstock and embossed some baby feet with my Nellie Snellen embossing folder. Then I took a smooth piece of stamping paper and I stamped the image twice with Hero Arts Wet Cement.
1 piece I cut outside of the lace border, the 2nd one I cut a bit smaller. I attached them on top of each other with some foamtape before gluing it on my card.

 
Hier een close up foto ...
Omdat de stempel een houten stempel is, heb ik wel een Stamping mat onder mijn papier gelegd
voor ik stempelde, want anders kreeg ik geen mooie afdruk.
 
Here you can see it up close.
I used a stamp mat under my paper before I stamped my image,
otherwise I just didn't get a nice crisp print.
 
Bedankt om langs te komen en tot binnenkort!
 
Thanks for visiting and till next time
 
Groetjes
Inge

3 opmerkingen:

Patrice zei

Oh wat een mooie en je weet dat ik van de combinatie van dat wit en hoe noem je dat bruinige....hou! Top.

Inge zei

Bedankt Patrice,

je bedoelt wit en taupe? ja dat is prachtig hè, tijdloos en voor elke gelegenheid geschikt; ik gebruik de Hero Arts wet Cement wel regelmatig, is een mooie inkt.

Enny zei

Heel schattig kaartje en mooie kleurencombinatie ! Groetjes, Enny