maandag 9 juni 2014

Midsummer's Night


Hé hallo hier zijn we weer lieve blogvrienden,
 Hey dear blog friends, there we are again...
Wat fijn dat u de moeite doet om te komen kijken! Ik hoop u niet teleur te stellen met volgende kaart ?! Achtergrondje gemaakt met de Panpastels (paarse tinten en metals). Vervolgens met zwarte inktpad en Lavinia stempeltjes een leuk tafereel gemaakt (de vlindertjes zijn van Joy).. kaart op bijpassende kleurkaart gemat en vervolgens op een witte dubbele kaart gekleefd.
How nice of you to make the effort to come and see! I hope you're not disappointed with the following card! Background is made ​​with Panpastels ( purple hues and metallics). Next I made ​​a nice scene with black ink pad and Lavinia stamps (the butterflies are from Joy) .. I matted the card on matching  cardstock and glued it on top of a white card.
 
Ziehier het resultaat.
 Here is the result.
 
Groeten/Greets Patrice

6 opmerkingen:

Enny zei

Hey Patrice, jij stelt me nooit teleur hoor ! Weer een prachtig kaartje ! Ik ben ook helemaal weg van Lavinia !! Groetjes Enny

Nancy zei

Hey Patrice,

Vind het best een mooie kaart... Ben zelf niet helemaal gewonnen voor de panpastels, maar kan best waarderen wat anderen er mee maken...

Liefs,
Nancy

Veerle - A colored mind zei

Een mooi kaartje waarbij ik het contrast van de versamark-panpastel-bloem met het zwart heel geslaagd vind.

maria's knutselplezier zei

Prachtig , ja heel mooi bedacht die bloem in versamark en de rest in het zwart!!!ik hoop dat die mooie elfjes vlug terug in voorraad zijn!!!

Groetjes
Maria

Karine zei

Een prachtig kaartje , Patrice... Heel knap .
Groetjes
Karine

Crealin zei

Superknap gedaan Patrice. Ik ben fan!!!