zondag 30 maart 2014

Eierdopje

 
Dag bloggers,
 
hi bloggers,

Hier is alweer mijn laatste paasprojectje…
Om het geheel af te maken, maakte ik nog een eierdopje waarmee je de paastafel kan versieren… Ook hier weer een leuke stempel van Art Impressions, die ik kleurde met Derwent potloden… Als achtergrond ook hier weer een kippengaasstempel, maar deze is van Our Daily Bread. Hij heeft kleinere gaatjes dan de stempel van de kaart, wat bij dit ontwerp ook mooier paste…

Here is my last easter project ...
To make a set, I added an egg cup for the easter table decorations.
Again a fun stamp from Art Impressions, colored with Derwent pencils. For the background I used another chicken wire stamp from Our Daily Bread. The desing is smaller, what fits better for this project.

 
Ik vouwde alles met de Scor-pal, toch een handig werktuig… ik gebruik het dagelijks voor het vouwen van kaarten en doosjes… Het gaatje voor het ei maakte ik met een ronde nestabilitie.
Als afwerking een raffia strik, een bloemetje en wat eitjes.
 
I scored everything using the Scor-Pal, something I can't miss anymore. I use it daily for my cards and boxes; the round hole for the egg I made with the Nestabilities.
 
Samen met de kaart die ik eerder deze maand postte, is het geheel klaar en mag de paasvakantie beginnen!!

Together with the card that I posted earlier this month, everything is ready, let the easter holiday begin !!

Liefs,
Nancy


4 opmerkingen:

Crealin zei

Tja, ik begrijp die kip wel...je zou voor minder van je stokje draaien na het leggen van zo'n ei :-)

Supergrappige creatie, dit zal zeker en vast de paastafel opfleuren.

Groetjes,

Lins

Veerle - A colored mind zei

Ik moest ook spontaan lachen met dit projectje, ocharme dat kippetje, dat moet pijn gedaan hebben :-) Heel leuk idee.

Patricia Van der Vloet zei

Een mooi doosje met een lachwekkend stempeltje erop!
Groetjes
Patricia

Enny zei

Een heel mooi en grappig project, super met die kippen !! Ik heb ook een kaartje met kippen gemaakt, kijk maar op mijn blog !
Groetjes Enny