woensdag 1 augustus 2018

Nieuwe workshops

Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Hopelijk genieten jullie van het schitterende
(alhoewel soms té warme) weer en van de vakantie
Ik wel in ieder geval
 
I hope you're all enjoying the beautiful
(although by times too hot) weather and holidays
I know I do
 
Toch heb ik niet stilgezeten en heb ik een aantal workshops
uitgewerkt die jullie hopelijk leuk vinden.
 
Even now I've been busy and finished some workshops
I hope you all will like
 
Wat staat er al zeker op de planning?
 
What do I have planned?
 
Clean & Simple kaarten met een touch of Asia
Een explosion box
Condoleance kaarten / Sympathy cards
 
en voor wie de workshop Inkleuren met Aquarel potloden
basis en bloemen heeft gemist, is er ook goed nieuws
 
and for those that missed the workshop coloring with
watercolor pencils: the basics and flowers
there is also good news
 
meer info en foto's vinden jullie op de pagina van de workshops hier
 
more info and pictures you can find here on the page workshops
 
Inschrijven kan alvast per e-mail, maar verwacht niet onmiddellijk antwoord,
de meeste mails beantwoord ik pas vanaf di 7 augustus
als de winkel weer open is.
Enkel bij inschrijvingen voor de workshop van wo 8 augustus
zal ik sneller antwoorden
De workshops gaan zoals altijd door vanaf min. 2 personen.
 
De prijzen heb ik nog niet uitgerekend,
dat probeer ik zo snel mogelijk in orde te brengen
maar eerst nog ff genieten van m'n vakantie
en wie weet, kan ik nog wat workshops uitwerken
(als het weer wat meewerkt tenminste)
 
You can already reserve a seat for the workshops
just e-mail me, but I'll answer when the store is open again on tuesday August 7
Don't forget, workshops go through when there are a min. of 2 persons who'll attend
.
The prices I don't have - yet - but I'll try to get this in order asap
but now I'm gonna enjoy my holiday some more
and who knows, if the weather is not too hot,
I might even get some more workshops planned.
 
Oh en vergeet ook onze uitdaging van de Artist Trading Coins niet
die Patrice van het DT lanceerde, jullie vinden die hier
bij genoeg deelname - min. 10 personen - maak ik er een kleine wedstrijd van
 
Groetjes
 
Inge

Geen opmerkingen: