vrijdag 3 augustus 2018

Koala

Goeiemorgen iedereen,
Goodmorning everyone,
we gaan nog even verder in ons thema 'reizen'....
Voor mij is dat Australië geworden.
Jammer genoeg ben ik er zelf nog nooit geweest,
maar wie weet is mijn potje van begin van vorige maand
al lekker gevuld geraakt in de winkel
en kan ik alsnog binnenkort vertrekken hahahaha !
We continue our theme traveling
and for me it's Australia as you probably already know.
Unfortunatly I never had the chance to go there,
but who knows, maybe my travel piggy bank in the store, that I made earlier
last month, is filled up nicely and I can go there soon LOL
In ieder geval, naast de kangoeroes,
heb ik begrepen, dat koala's daar ook lekker hun leven leiden...
Daarom, het lieve koalabeertje van Marianne Design gebruikt
op deze 'Australië' kaart.
In any case, besides kangaroos, there are also Koala's living there
so I used the sweet Koala from Marianne Design
on this month's project.
Ik maakte er een verjaardagskaartje van,
waar de binnenkant van het sentiment altijd zichtbaar blijft.
Met een (vrij eenvoudig) systeem (leve internet !), krijg je dit effect.
I made a birthday card
and the fun thing is, you can see the sentiment on the inside all the time.
With this (fairly simple) technique (long live the internet)
you get this fun result.
Benieuwd hoe het werkt ?
Kom dan zeker een kijkje nemen in de winkel 'In 't Woefke' van Inge
en dan kan je deze kaart en alle andere projectjes bekijken en betasten.
Uiteraard is het dan het uitgelezen moment om nog extra spulletjes aan te schaffen !
Curious to see how it works?
Just visit In 't Woefke
and there you can see and other projects
in real life , and while you're there
you can shop for other fun stamps, dies, papers, ….
Bomen, blaadjes koala : Marianne Design
Achtergrondstempel : My Favorite Things
Tekst : My Favorite Things
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.
Kom je weer een kijkje nemen ? Tot dan !
I wish you all a nice day
and see you back soon for my next project
Till then !
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Een heel mooie en toffe Australië-kaart, zo schattig met die koala ! Groetjes, Enny