maandag 23 juli 2018

Summer by the seaside


Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
De zomer is volop aan de gang en de temperaturen zijn er naar,
dus hoog tijd voor een zomers kaartje.
Onze favoriete winkel ‘in ’t Woefke is ondertussen met vakantie
maar de blog gaat gewoon verder met projectjes tonen
zodat jullie je alvast niet vervelen.
 
Summer is going strong, with matching temperatures,
so high time for a warm summer card
Our favorite shop In 't Woefke is closed for a much needed vacation
but here on the blog the projects keep coming
so you won't miss out on inspiration for your own projects.
 
Als tweede project deze maand, een echt zomers kaartje…
En omdat ik het niet zou verleren, ook meteen een schudkaartje;..
 
For my 2nd project this month, a summer feel good card
and just so I won't forget how to make one, a shakercard :)
 
Ik gebruikte mijn favoriete fluopapier en snijmallen van Gummiapan en Die-Namics
Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie
en hoop dat jullie je af en toe toch creatief kunnen bezig houden.
Ik alvast wel hoor!
 
I used my favorite neon cardstock, with dies from Gummiapan and Die-namics
I wish you all a nice holiday
and hope you'll keep being creative yourselves
I know I will
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till next time!
 
Liefs,
Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Wat een mooi zomer-kaartje, prachtig gedaan! Groetjes, Enny