woensdag 23 mei 2018

Sterren ...

 
Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
vandaag mijn laatste projectjes voor DT 'In 't Woefke'
met de materialen van Rubbernecker.
 
Today this months last project for the In 't Woefkd DT
with the stamps from Rubbernecker.
 
Ik moet toegeven, de laatste was zeker niet makkelijk...
Het gaf me redelijk wat hersenwerk ...
In ieder geval, ze zijn klaar, hieronder de resultaten.
Ik maakte weer een 4 tal kaartjes met dezelfde stempel.
Zo krijg je een mooi beeld, van wat je allemaal met 1 stempel kan.
Uiteraard zijn er nog een heleboel mogelijkheden die ik niet toon ! =)
 
I have to admit, this last one wasn't so easy …
it took me some time to think about it.
In any case, they are finished and here are the results
I made 4 cards with the same stamp
this gives you a nice idea what you can do with 1 stamp
and trust me, there are many more possibilities I'm not showing! =)
 
De zwarte kaart :
Achtergrondstempel : Rubbernecker, gedrukt met Versamark, afgewerkt met koperen embossingpoeder

 
 
Stars : My Favorite Things
Kader : My Favorite Things
Sneeuwsterren : Heidi Swapp, snowflakes, zelf gekleurd met koperen pen
 
 
Achtergrondstempel : Rubbernecker, gedrukt met Versamark,
bewerkt met wit embossingpoeder
Achtergrond bewerkt met Distress Inkt
Sentiment : My Favorite Things
Vosje : Memory Box
 


 
 
Achtergrondstempel : Rubbernecker, gedrukt met witte Staz On
Hertenfamilie en bomen : Memory Box
 
Voilà, dat waren ze alweer.
Heb je er zelf ook zin in gekregen om aan de slag te gaan ?
Dat is prima zo ! Je kan altijd even langs 'In 't Woefke' gaan
om de voorbeeldjes te bekijken en te betasten.
Uiteraard kan je dan ook meteen het nodige materiaal aanschaffen.
Inge staat voor je klaar.
 
So, that's it for today
Got inspired and want to get started with these stamps?
Great ! Just visit In 't Woefke
where you can see and feel all the examples
and while you're there, you can shop for all the necessary materials
 

Bedankt voor jullie bezoekje alweer
en ik zie jullie graag volgende maand terug
voor een verse uitdaging !
Tot dan !
 
Thanks for visiting
and I'll see you again next month
for a fresh challenge!
Till then !
 
Groetjes, Martina
x

 
 

1 opmerking:

Enny zei

Wow, zo verschillende kaarten, maar allemaal prachtig ! Groetjes, Enny