woensdag 14 februari 2018

Valentijn kadoosje en kaart part 3

 
Gelukkige Valentijn iedereen,
 
Happy Valentine everyone,
 
Vandaag laat ik m'n 3de projektje zien dat ik maakte
als extra voorbeeld voor de Valentijn workshop
 
Today my 3th project that I made as extra example
for my Valentine workshop.

 
Zoals jullie zien heb ik ze allemaal in ongeveer dezelfde kleurschema gemaakt
zo is het een mooi geheel, en toch allemaal verschillend.
 
As you can see, I used the same color scheme for every set.
This way they look great together but are still different.
 
Het malletje dat ik hier gebruikt heb (takje met vogeltje) is weer van Cottagecutz,
die maken zulke prachtige mallen, ik zou ze meer moeten gebruiken;
ja, het vraagt misschien wat meer werk, maar het eindresultaat mag er wezen
ook al zeg ik het zelf LOL.
De grote LOVE op het kaartje is van Impression Obsession
en om alles 1 geheel te maken, heb ik het vogeltje, de draad en wat blaadjes
van Cottagecutz erbij verwerkt.
 
The die that I used is again from Cottagecutz,
they make such lovely dies, I should use them more often
and yes, they take a bit more work, but the endresult is stunning
even if I say it myself LOL.
The big LOVE on the card is from Impression Obsession
and to make it 1 set, I added the little bird, wire and some leaves
from the Cottagecutz set.
 
 
ook de binnenkant van het kadoosje is elke keer weer anders aangekleed,
bovenaan zie je de stitched scallop rectangle mal van Cottagecutz
in combinatie met de MFT stitched heart Peek a boo window
onderaan heb ik nog eens een oudere Spellbinder set gebruikt
hun labels zijn zo leuk en toch laat ik ze vaak links liggen
met al die nieuwe mallen die uitkomen
jammer eigenlijk.
 
Every box is decorate different on the inside  
on top you see the stitched scallop rectangle from Cottagecutz
combined with the stitched heart peek a boo window from MFT
on the bottom, I used an older Spellbinder label die
these labels are so much fun, but I often dismiss them
with all the new dies that I buy
a pity really.
 
Deze Valentijn setjes heb ik steeds gevuld met chocolade,
maar natuurlijk kunnen ze ook voor andere gelegenheden
gevuld worden met andere dingen zoals:
theezakjes, potloden, zakdoekjes, naaigerief, ... enz.
 
These Valentine sets were all filled with chocolates
(real Belgian chocolate !)
but why not fill them with other things
for different occasions, like:
tea, pencils, handkerchiefs, sewing supplies, ... etc.
 
Zo, hopelijk denkt er ook iemand aan jullie voor Valentijn
geniet ervan en tot volgende keer
 
I hope someone is thinking of you for Valentine
enjoy and till next time
 
Groetjes
 
Inge

Geen opmerkingen: