vrijdag 19 januari 2018

Miauw...

 
Dag blogkijker ...
 
Hi blogger ...
 
hier ben ik dan weer, voor het eerst in 2018.
Ook ik ben aan slag gegaan met een embossingfolder...
Uit de velen die ik bezit, koos ik voor de kattenpootjes.
Dit, omdat ik zo gek ben op ons eigen poezending.
 
 
it's me, with my first project of 2018
As requested I made a card with an embossing folder
and from the many that I own, I chose the one with paws
Why? very simple, because I love my cat
 
 
Ik heb twee verschillende kleuren en bladeren cardstock gebruikt en designpapier.
Het designpapier is van ''Kaisercraft" en de kat, op de voorkant, komt van een kleefvel...
Je kan ook een kat uitponsen... er bestaan diverse dies van poezenbeesten.
 
 
I used 2 different colors cardstock and some design paper
this one is from Kaisercraft, but you can use any one you like,
and the cat on the front is a sticker that I had lying on my workspace,
buy I could just as easily have die cut one
there are different ones available
 
Hopelijk vind je deze weer leuk...
 
I hope you like this card ...
 
Tot gauw
 
Till next time
 
Patrice

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Patrice,

Wat een leuke poezenkaart... Helemaal jouw ding hé?

Liefs,
Nancy

Enny zei

Wow, een mooie poezenkaart, leuk model en mooi papier ! Groetjes, Enny