vrijdag 29 december 2017

Wat zijn ze cute!

 
Zeg nu eerlijk... zijn dit geen schattige figuurtjes?! Ja toch...
Het is een stempel van CC Design (de 3 sneeuwmannetjes)...
 
Be honest ... aren't they adorable?! Yes they are ...
The snowmen are a stamp from C.C. Design.
 
Ik heb ze twee keer gestempeld (één keer op een masking paper
en één keer op de kaart). Deze keer heb ik ze gestempeld met een natte inkt
en ze met clear poeder geëmbost en dan heb ik ze ingekleurd met de Museum aquarel potloden.
 
 
I stamped them twice, once on the card, and once on masking paper.
I used a wet ink to stamp them on my card, and embossed them with embossing powder;
Finally I colored them with Caran D'Ache Museum watercolor pencils.
 
Toen ze klaar waren afgedekt met de mask en de kerstbomen erachter gezet.
Alles op de basiskaart bevestigd. Het tekstje is van Joy...
 
When they were finished, I masked them and stamped the Christmas trees.
The text is from Joy ...
 
 
En als laatste heb ik sneeuwvlokken en een sneeuwtapijt gemaakt met een sneeuwpen...
Mooi om geven en nog mooier om te krijgen....
 
To finish it off, I made snowflakes and the snow on the ground with a snowpen.
A beautiful card to give and to receive ...
 
Plaats een commentaar en wie weet wordt jij de gelukkige
die deze kaart in zijn/haar bus krijgt.
 
Leave a comment and who knows ...
maybe you'll be the lucky receiver of this card.
 
Groetjes Patrice

3 opmerkingen:

Linda zei

Amai deze prachtige kaart zou ik zeker in mijn brievenbus willen vinden 😊

Enny zei

Heel mooie en leuke kaart Patrice ! Fijne jaarwisseling ! Groetjes, Enny

Iefje Ceulemans zei

Leuke kerstkaart! Beste wensen voor een creatief 2018! Grtjs Iefje