zondag 19 november 2017

Verlanglijstje voor de Sint...


Hij komt...hij komt...
Die goeie brave Sint....
 
He's coming ... he's coming ...
Good old Saint Nicholas
(no ... not Santa, we have Saint Nicholas who comes on December 6th,
but for those who are expecting Santa Claus,
Just change the images, and you're all set to go)
 
Althans, dat hoop ik toch!
Ik heb een goeie fles wijn gekocht en daaraan mijn verlanglijstlabel gehangen.
Een schoen met een wortel en een raapje...
en nu maar hopen dat ik het heb verdiend dit jaar...
 
 
At least, I hope he's comming !
I've bought a good bottle of wine, and attached my wishlist
A shoe to fill, a carrot and a turnip  for his horse ...
I only hope I've been good this year...
 
Ondergrond van de label is designpapier met lijntjes...
tekst moet je zelf schrijven...
De reep chocolade zelf gemaakt...
de tekststempel en de uitgestanste Sintattributen zijn van Marianne Design..
 
 
The background on the lable is just design paper with lines ...
The text you'll have to write yourselves
The chocolate bar I made myself
The text stamp and dies are from Marianne Design
 
Zal ik nog maar wat verder zingen...wie weet helpt dat...
Hij komt...hij komt.... lalalalalalaaaaaa
 
Maybe I should start singing again ... who knows it might help
He comes, he comes ... lalalalalaaaaa
 
Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Oh, dat is heel tof gedaan Patrice ! Ik ben zeker dat de Sint ook bij jou komt !! :o) Groetjes, Enny