donderdag 10 augustus 2017

Gebak boekje als geschenk...

 
Dag blogger,
 
Hi bloggers,
 
Vorige maand maakte ik een  geschenkboekje voor de mannen. Toen was ''coctails'' het onderwerp.
Deze maand ga ik voor een ''gebak" geschenkboekje voor de vrouwen.
 
Last month I made a little album with Cocktails, and this month
I'm going for a mini featuring desserts.
 
 
De prachtige taartstempels zijn van "Poppy stamps". Zo heerlijk om daar mee te werken!
Ik kleurde in met de "Museum Aquarel potloden" van Caran d'Ache...
 
This gorgeous cake stamp is from Poppy Stamp, they are great to work with !
I used my Museum Watercolor pencils from Caran D'Ache to color my stamped image.
 
 
Verder heb ik papier van "BasicGrey" gebruikt en hele leuke Nederlandse stemeltekstjes van zowel "Joy" als "Marianne Design" als van andere merken ( er zijn er zovelen).
 
For my mini I used Basic Grey paper and fun text stamps from Joy and Marianne Design and others
 
 
Met de "Envelop Board" maakte ik envelopjes, waarvan ik één zijde open liet, zodat er een tag in kon. De tags heb ik gemaakt met de "Tag dies" van Tim Holtz.
 
With the envelope punch board I created little envelopes and I left 1 side open, so I could add a tag in it, these I made with the Tim Holtz Tag dies.
 
 
Recepten komen van het internet en uit kooktijdschriften...
Nog wat lintjes en opsmukgerief...
En dit werd het resultaat.
 
The recipes I found on the internet and in magazines
Just some ribbons and embellishments ...
and this is the result
 
 
Ik hoop dat het jullie bevalt en inspireert.
 
I hope you like it and that you found inspiration
 
Tot volgende keer..
 
Till next time
 
Patrice

Geen opmerkingen: