vrijdag 21 juli 2017

Vakantie !

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag op 21 juli start onze vakantie en dit stempeltje beeldt dat perfect uit: lekker ontspannen, op tijd genieten van het zonnetje, een boek lezen, ... en natuurlijk heerlijk ontspannen knutselen !
 
Today, July 21, my vacation starts and this stamp says it all: relaxing, enjoying the sun from time to time, reading a book ...and making cards !

 
Deze stempel staat op de set Best Day Ever van Power Poppy, 
jullie zagen vorige dinsdag al een stempel uit dezelfde set, nl. de flip flops.
 
This stamp is from the Best Day Ever Power Poppy set,
last thuesday I showed you another stamp from this set: the flip flops.

 
Deze stempel heb ik ingekleurd met aquarel potloden van Faber Castell én Caran D'Ache:
 
This stamp was colored with watercolor pencils from both Faber Castell and Caran D'Ache:
 
Raw Sienne (CD 036) + beetje Brown Ochre (182)
 Night Blue (CD 149)
Prussian Blue (CD 159) zonnebril
 Golden Yellow (CD 020) hart bloem en zonnebril
Fuchsia (123) bloem
 Warm Grey I (270) papier
 
Zo, ik ga lekker genieten, en ook al is de winkel gesloten, de blog blijft jullie bijna dagelijks inspireren met voorbeelden die ik en m'n geweldig Design Team gemaakt hebben ... hou de blog dus maar goed in het oog, en dan zie ik jullie weer vanaf dinsdag 8 augustus in de winkel !
 
So, I'm off enjoying my vacation and don't worry, although my store is closed, this blog will keep inspiring you almost daily with cards we (me and my wonderful desing team) made, so keep an eye on this blog and I'll see you again on Tuesday August 8 in the store !
 
Groetjes
 
Inge

Geen opmerkingen: