vrijdag 16 juni 2017

The garden of life

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag heb ik nog eens de Rubbernecker "Create a Garden" Sets gebruikt.
Er zijn 3 verschillende waaronder 1 met manden, 1 met bloempotten en 1 met tonnen, 
elk met verschillende bloemen, takken, grassen, enz. die je allemaal samen kan combineren.
 
Today I used the Rubbernecker "Create a Garden" sets.
There are 3 different ones: a set with baskets, a set with flower pots and a set with barrels
each set has different flowers, branches, grasses, etc. that you can use and combine.
 
Voor het stempelen van de bloemen heb ik zelf
een veelkleurig inkpadje gemaakt, als je dan gaat stempelen, 
krijg je verschillende kleuren op je stempel die mooi in elkaar vloeien.
 
To stamp the flowers, I made a multicolored stamppad,
so when you start stamping, you get several colors on your stamp
that flow nicely in each other.
 
Mocht er interesse zijn in deze techniek, laat het me
dan zeker weten ... een workshop is zeker mogelijk.
 
If there is demand for this technique, let me know
a workshop is possible.
 
Bedankt en tot volgende keer
 
Thanks and till next time
 
Inge

1 opmerking:

Enny zei

Jaaa, ik heb die stempels ook nog, moet die dringend nog eens voorhalen.... Heel mooie kaart ! Groetjes, Enny