donderdag 8 juni 2017

Selfie Time

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Het is alweer juni en we gaan jullie deze maand warm maken voor de geweldige stempels van Art Impressions. Dit geweldige merk heeft verschillende lijnen maar ik ben zelf vooral fan van de vriendinnen-stempels, dus deze ga je zeker nog meer tegenkomen de volgende weken.
 
It's june already and this month we're going to tempt you with the fabulous Art Impressions stamps.
This brand has different series, and I'm particulary fan from the Girlfriend series, so you'll see lots more of these the next couple of weeks.
 
Deze bestelde Inge een tijdje geleden op mijn verzoek, dus wou ik hem als eerste aan jullie tonen.
 
This one Inge ordered for me at my request, so you're the first to see it.
 
 
Ik stempelde met Versafine zwart en emboste met Wow-embossingpoeder.
Daarna kleurde ik alles in met Zig-markers.
 
I stamped with Versafine Onyx Black and embossed with Wow embossing powder.
Then I colored everything with Zig markers.
 
De kleuren geef ik jullie hier nog mee / these are the colors that I used:
Huid / skin: 071 – 069
Haar / Hair: 070 – 052 / 260 – 023 / 062 – 065 / 068 – 062
Lippen / lips: 027
Kledij / clothing: 032 – 031 / 047 – 041 / 083 / 027 – 025 / 081
 
 
De letters die ik gebruikte zijn van Die Namics.
The letters are from Die Namics
 
Ook een beetje fan? Of heef veel zin om dit geweldige merk te leren kennen?
Hou dan dit blog zeker in de gaten, er volgt nog véél meer!
En kan je niet wachten, ga dan beslist eens langs bij ‘in ’t Woefke’,
daar kan je de hele serie bekijken, betasten, besnuffelen en bezitten…
 
And? Are you a fan yet? Or do you want to get to know this brand?
Keep an eye on this blog, more will follow soon!
And if you can't wait, go and visit In 't Woefke,
there you can see them, touch them, sniff them and buy them ...
 
Tot een volgend project alweer!
 
Till next time !
 
Liefs,
 
Nancy

Geen opmerkingen: