maandag 27 maart 2017

1 jaar op de Herentalsebaan!

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Het is bijna zo ver… Over enkele weken is het ‘in ’t Woefke
1 jaar open in de nieuwe winkel op de Herentalsebaan.
Reden om alweer een leuke kaart te maken!
We werken nog steeds met Lawn Fawn (en Avery Elle)
 
In a few weeks In 't Woefke celebrates it's
1 year move anniversary to the new location on the Herentalsebaan.
Just the reason I needed to make this fun card;
while still working with Lawn Fawn and Avery Elle.
 
Ik wou dezelfde mal van mijn vorige (Paas-)kaart nog een keer op een andere manier gebruiken.
Deze keer niet als vouwkaart, maar gewoon bovenop en in laagjes.
De huisjesmal (ook van Lawn Fawn) is zo van vorm dat je ook deze met de heuvels kan combineren.
 
I wanted to use the same die I used for my Easter card, but in another way.
So this time I didn't use it as a pop up card, but just layered them on top of each other.
The houses are also a die from Lawn Fawn, and you'll notice
you can combine them with the hills die.
 
En dat bracht mij op het idee om een leuke kaart voor Inge en Maries te maken
om hun 1-jarige verhuis te vieren.
 
This gave me the idea to make a fun card for Inge and her mom 
to celebrate their 1 year move anniversary
 
Letters van Memory Box in zilver.
Cijfers van Die Namics, in grijs en de ‘1’ in zilver om ze te benadrukken.
De laagjes heb ik 3D ogekleefd om toch wat diepte op de kaart te hebben.
 
Voilà, hiermee hebben jullie mijn 3 projecten gehad. We zijn al volop bezig aan die van volgende maand. Nieuwsgierig? Blijf dan zeker dit blog volgen zodat je niets mist van mijn DT-collega’s…
 
Well, that's it, my 3 projects for this month are finished. But don't worry, we're already hard at work for next month. Curious what it is? Then don't miss this blog and the projects of my DT friends.
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project!
 
Liefs,
 
Nancy

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

superleuk ! top kaartje
grtjs,martina
x

Enny zei

Een heel mooi kaartje, echt origineel !
Ja watte, alweer een jaar geleden, wat gaat de tijd toch vlug ! Groetjes, Enny