dinsdag 20 december 2016

Kerst Scrapbook pagina

 
 
Hallo Bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Staat jullie boom al mooi opgetuigd in de woonkamer? Zit de gezelligheid in huis?
Liggen er al pakjes onder?
 
 
Is your tree decorated? Is it cozy at home? Did you do all your Christmas shopping already?
 
Wel dit jaar niet bij mij. Ik ga vieren in Sicilië en ik hoor er enkelen denken sjansaar!
 
Well, not at my home, I'm on vacation to Sicilië, lucky me !
 
Ter decoratie heb ik toch een scrappagina gemaakt,
ineens nog wat extra inspiratie voor al wie graag foto's verwerken.
 
 
But I did make a scrapbook page for decoration
and as inspiration for all those people who like to work with photo's.
 
Het achtergrondpapier komt uit de 50% bakken van Inge. De boompjes zijn dies van IO en de kerstballen zijn van Hero Arts. Er zit ook een stansje bij de stempels.
De tekst komt van een set van CraftEmotions.
verder nog met de goudpen van Signo en een sneeuwpen gewerkt.
 
 
The background paper comes from Inge's store at a discount of 50%, the tree dies are from IO and the ornaments are from Hero Arts. It's a set with stamps with a matching die.
The text is from a set from CraftEmotions and for extra detail
I used a gold Signo marker and a snowpen.
 
Zo, hopelijk vonden jullie het fijn eens een scrappagina te zien.
 
 
I hope you enjoyed this scrappage.
 
Groetjes
 
Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige kerstpagina Patrice ! En ik wens je een supertoffe vakantie, met veel zon ! Prettige feestdagen en het allerbeste voor het nieuwe jaar ! Enny