donderdag 24 november 2016

Prettige Kerstdagen


Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
zoals ik een tijdje geleden beloofde, ben ik hier dan met een kerstcreatie.
Het idee zat al een tijdje in m'n hoofd, maar kijk, eindelijk heb ik het dan op papier gezet.
Het werd een drieluik kaart, daar kan je lekker veel op kwijt !
 
As promised, here my first Christmas card. I've been thinking about this for a while, and finally I got time to realise it. It's a triptych, lots of room to get creative !
 
Ik maakte een heel wintertafereeltje en viste nog een keer m'n liefdevolle Cats On Appletrees uit de kast. Na even zoeken, vond ik ook de 'bomenstempel' en werd deze kaart 'geboren'.
 
I made a winter scene and used these wonderful Cats on Appletrees stamps again. After some searching I found this treestamp and my card was born.
 
 
Hier en daar wat accentjes met rode vogeltjes gemaakt, een sentiment er op, klaar !
 
I added some red birds here and there, added a sentiment and my card was finished !
 
Achtergrond : October Afternoon
Diertjes : Cats On Appletrees
Cijfers : Snijmal van Lawn Fawn
Sentiment : Marianne Design
Vogeltjes : Memory Box, uitgesneden uit rood glitter papier
Bergen : Snijmal van Lawn Fawn
 
 
Wil je ook aan de slag met al dit leuk materiaal ? Groot gelijk ! Breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke', Inge helpt je kiezen als je het even niet meer weet.
 
Want to start creating this fun card? I don't blame you, j
ust visit In 't Woefke and Inge will help you choose.
 
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie,
 
Thanks for visiting and for your comments,
 
Geniet nog van je dag,
 
Enjoy your day,
 
groetjes, Martina
 
x

1 opmerking:

Enny zei

Oh, wat een prachtige kaart, heel leuk, dat landschap met die diertjes! Groetjes, Enny