vrijdag 26 augustus 2016

Lavinia even anders


Hallo iedereen,

Vandaag nog eens een kaartje van mij dat ik een tijdje geleden maakte met een Lavinia stempel.

Today a card that I made some time ago with a Lavinia stamp.

Ik heb eerst de achtergrond gemaakt met een oude Crafter's Workshop stencil en Distress inkt. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Cracked Pistachio, Wild Honey en een rood (maar ik ben vergeten op te schrijven welke :) )

First I made the background with an old Crafter's Workshop stencil and Distress ink. I used the following colors: Cracked Pistachio, Wild Honey and a red (but I forgot to write down which one :) )

Daarna heb ik de Lavinia stempel Floral Spray die gisteren terug is binnengekomen over de achtergrond gestempeld met Versafine Black Onyx en heb ik de blaadjes met rood ingekleurd.

Then I stamped the Lavinia stamp Floral Spray (the one that arrived back in store yesterday) with Versafine Onyx Black and then I colored the leaves red.

Met een gouden stift heb ik 1 ruitje omlijnd en hier en daar enkele stipjes gezet.

With a gold colored marker I higlighted 1 of the diamonds and added some little dots here and there.

Groetjes en bedankt om te kijken

Greetings and thanks for looking

Inge

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige kaart Inge, ik kom ze binnenkort persoonlijk bewonderen ! Groetjes, Enny