vrijdag 22 juli 2016

Zomerpotjes !!!

 
Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

Zomer is het thema van 'In 't Woefke' ! Waar denken jullie dan aan ? Wel .... water, zee, zand, parasol, strand, vlinders, bloemen,....  Dat heb ik deze keer allemaal geprobeerd hier te verwerken. Kijk maar even of het gelukt is.

Summer is still the theme at In 't Woefke, so what pops in your mind when you think about it? well, ... water, sea, sand, a parasol, butterflies, flowers, .... and that's what I tried to incorporate in my project. Take a look and tell me if you think I succeeded.



Vandaag krijg je een echt zomers projectje...
Voor een keer stempelde ik niet op papier, maar wel op glas.

Today you really got a summer project ...
This time I didn't stamp on paper, but on glass.

Het plan was goed, het uitwerken van het idee bleek toch niet zo eenvoudig.



I did have a plan, but getting it to work was a bit of a challenge.

Materiaal in overvloed, aan de slag met Marianne Design en Joy producten en dan mijn voorraad Stazon. Die laatste bestaan in vele leuke kleurtjes, die ik eigenlijk veel te weinig gebruik.
Nu was het dus het moment !

I had lots of material, and went to work with Marianne Design and Joy and my stash of stazon inks.
They exist in lots of colors and you know what ... I use them rarely, but not this time !



Op platte vlakken lukte het idee al aardig, op gebogen oppervlakken, werkte ik met doorschijnende plakplastic en 1 potje bestempelde ik rechtstreeks op het glas.
Potjes hoef je niet te kopen, als je even in je eigen glasbak kijkt, zal je merken dat er vandaag de dag heus wel leuke modelletjes tussen zitten. 

On flat surfaces I had no problem, but on round surfaces it was something else entirely, so I used transparent adhesive sheets to stamp on, although I did stamp on 1 round glass directly.
You can buy these glass jars, but if you look around in your house,
you'll be amazed what you might find.



Wil je alle voorbeeldjes 'in 't echt' zien, dat kan, breng een bezoekje aan de winkel !

You can see all the jars at In 't Woefke. 

Glazen potjes / glass jars:
Action (die met het oortje), platte vlakken van Pickels, rond potje van Pesto
 
 
Reddingsboei, anker, vlinders, vissen op glas, tekst labels : Joy
Lifebelt, achor, butterflies, fish, text labels: Joy

Afdrukjes vlinders, ronde stempels, lint, tekst tegoedbon : Marianne Design
butterflies, round stamps, ribbon, text stamp: Marianne Design

Parasolletjes / little paper umbrella's : Eigen voorraad / from my own stash



Zand / Sand: Schuurpapier / Sanding paper

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe en ik zie jullie graag binnenkort voor een verse kaart.

I wish you all a wonderful weekend and till my next project.

Bedankt voor je bezoekje en reactie,

Thanks for looking and for leaving a comment,

vele groetjes, Martina

x
 
 

4 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Deze serie is echt geweldig!! Ik zag ze al in de winkel en geraakte er niet op uitgekeken...

Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

heel toffe kado-en knutselideetjes!
nancy

Margo zei

Wat een schattige potjes Martina ! Wat heb je dat weer leuk bedacht !
Knap dat stempelen op glas !
Groetjes
Margo

Enny zei

Zo'n prachtige potjes, super mooi gedaan ! Groetjes, Enny