maandag 18 juli 2016

Pluk de dag

 
Dag bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Juli staat in het teken van Joy en Marianne Design…
Keuze genoeg om hiermee leuke zomerse kaartjes te maken…
 
July is all about Joy and Marianne Design ...
More than enough choice to make cards for summer ...
Zij die mij een beetje kennen, weten dat ik dol ben op de beestjes van Marianne.
Ik ga jullie dan ook een beetje de mogelijkheden van de nieuwe snijmallen tonen…
 
Those who know me, know I'm crazy about the Marianne Design animals.
So I'm gonna show you some possibilities  with the new dies ...
 
 
Hier een eerste kaartje met de panda’s…
Eens je doorhebt hoe je de beestjes in elkaar moet steken, kan je er vele kanten mee uit…
Probeer zelf maar een keer.
 
Here's my first card with the panda's
Once you figure out what all the little parts are all about, you can get creative
Just try them out yourself.
 
 
Voor deze kaart gebruikte ik een bamboo-stempel van Hero Arts. Ik weet niet of hij nog te verkrijgen is, maar ik kon het niet laten.
Maar als je bij Inge langs gaat, zal zij je zeker nog wel meerdere achtergronden kunnen tonen die je nog kan gebruiken…
 
For this card I used a bamboo stamp from Hero Arts. I don't even know if it's still available, but I just couldn't resit it.
But if you visit In 't Woefke, Inge will sure have other backgrounds you can use.
 
 
Als je de kaart wil bekijken, voelen, besnuffelen, moet je maar een keertje langs gaan bij ‘in ’t Woefke’… Inge zal je met raad en daad kunnen bijstaan bij het uitzoeken van de materialen en het leukste papier.
 
If you want to see, feel or sniff at this card, go visit In 't Woefke. Inge will help you choose all the materials and fun papers.
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project.
 
Liefs,
 
Nancy

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

helemaal geweldig ! superleuk gemaakt !
grtjs,martina
x

Margot zei

Gaaf kaartje! Wat zijn ze leuk hè, de panda's!

Enny zei

Oh, wat een schattige kaart, die panda's zijn zo lief ! Groetjes, Enny