woensdag 13 juli 2016

Nieuw: Cats on Appletrees

 

Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Ja wie vorige week in de winkel kwam heeft het zeker opgemerkt, er waren meer lege haken bij de Cats on Appletrees stempeltjes dan dat er gevulde waren .... hoog tijd dus om te bestellen ... en kijk nu wat er vandaag binnenkwam ... een doos vol met deze schattige stempeltjes !!
 
Yes, those who visited my store last week, couldn't see past the fact that there were more empty hooks than there were with stamps ... high time to place a new order ... and just look what arrived in our store today ... a box filled with these cute stamps !
 
 
ze zijn er weer allemaal: Friedegunde, Karl, Paul, Philippe, Alma, ....

 
the're all back again: Friedegunde, Karl, Paul, Philippe, Alma, ...

 
Ik had er al veel, maar niet allemaal dus ... toch nog enkele bijbesteld
en nu zijn er toch wel enkele nieuwe die zich hier thuis voelen zeker ??!!

 
but ... we also got a couple of new ones and they feel right at home !

 
Deze is een natuurlijk een weggevertje en je ziet zo dat dit een nieuwe in de winkel is (hij kan ook niet opgehangen worden), maar ik vraag me toch wel stilletjes af welke die-hard fans ontdekken welke andere nieuwe er tussen zitten :)
 
This is a new one as you can see, but I'm wondering which die-hard fan will discover what new ones are hiding among the others LOL
 
 
en deze zijn er natuurlijk ook nog, de Nederlandstalige tekstjes
 
and these are in stock too, the Dutch text stamps
 
Zo dat was het weer voor vandaag, tot binnenkort!
 
Groetjes
Inge

1 opmerking:

Mariken zei

Hey Inge, wat een geweldige collectie weer!! Ik ben een die-hard en ik denk dat ik weet welke er ook nog nieuw is...waar mag ik dat melden??
Fijne avond!