vrijdag 19 februari 2016

recepten boekje


Dag blogvriend

Hi blogfriend

Ik ben blij jou hier weer te zien...

I'm glad to see you again ...

Vandaag toon ik een boekje om lekkere receptjes in te schrijven.

Today I'm showing you a little booklet, ideal for delicious recepies.

De boekjes hebben een Kraftkleurige kaft, dat met allerlei materialen kan bewerkt worden (verf, inkt, papier, textuur pasta, ...). Ik heb dit boekje beplakt met "Galeria Papieru" papier waarop cupcakes staan.
Het papier is zo mooi en kan aan beide zijden gebruikt worden.

These little booklets have a kraft cover that you can decorate using multiple materials (paint, ink, paper, texture paste, ...). Fot his project I decorated it with cupcake paper from 'Galeria Papieru'

Vervolgens heb ik een lasercut chipboard schortje gebruikt. Je hebt in die dingen een heel assortiment en ze zijn zeer goedkoop. Het chipboard laat zich zeer goed bewerken, met verf, alcohol inkt, lijm en papier, enz... Ik koos ervoor om te werken met alcohol inkt en papier...

Next I used a little lasercut chipboard apron. There are so many fun figures that you can use, and they are not expensive at all! You can alter it using paint, alcohol ink, glue and paper, ... I choose paper and alcohol ink...

De cupcake, staat in de blok van het Galeria Papieru papier en heb ik bewerkt met Glossy accent (de hartjes en de roze crème) en met een clear Wink of Stella Brush pen op de room.
Deze laatste laat een fijn glitter laagje achter.

The cupcake you can find on a Galeria Papieru paperpad and I added some Glossy accent
on the hearts and the pink cream. I also used some Wink of Stella.
This gives a subtle glimmer on your projects.

Tenslotte met de dies van Joy... een lepel en vork uitgeponst. Deze met VersaMark inkt ingewreven, een laagje zilverpoeder van Ranger erover en verhitten met de heatgun.

Finally I die cut a spoon and fork with a die from JOY. Then I added some Versamark and silver embossing powder on them and heat set it with my heatgun.

De lepel en vork met een dotje of wat lijm schuin op elkaar vastzetten en een strikje erom.
Alweer een leuk cadeautje om te geven of te krijgen.

Attach the spoon and fork and add a bow ... another fun gift from someone special.

Alle producten bij Inge in de winkel te vinden....

You can find everything at In 't Woefke...

Ik ben er weer op 29 februari (jaja, op schrikkeldag) en kijk dan maar weer wat ik uit mijn handen toverde.

I'm back on the 29th of February (yes it's a leap year) and you can see my next project.

Tot dan!

Untill then !

Patrice


1 opmerking:

martina's kaartjes zei

ziet er helemaal leuk uit ! geslaagd projectje
grtjs,martina
x