maandag 22 februari 2016

Pop Up kaart nieuwe woning


 
Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
de laatste in de rij met houten figuurtjes. Deze keer heb ik me echt even uitgeleefd. Ik vroeg me af, waar ik nog een elandenhoofd zou vinden of gebruiken... Ja, in een woonkamer. Daarom de onderstaande kaart. Ik maakte een heuse living met zetel en al, en aan de muur...
 
my last project for this month with the lasercut figures, this time I went all the way. I wondered where I could use the deer head again, ... my solution: a livingroom ... so this is what I came up with, with a couch, carpet, ... the works ...
 
 
 
 
In ieder geval, het werd een leuk pop up verhuiskaartje op deze manier.
 
This makes a great new home pop up card !
 
Bijna alle spulletjes die ik hierop gebruikt heb vind je in de winkel, misschien van een ander merk, maar heus wel bruikbaar. Inge helpt je graag mee zoeken naar het gepaste materiaal !
 
Almost everything that I used you can find at the store, maybe it's a different brand, but you have choice. Inge will gladly help you find everything !
 
 
Achtergrondstempel hout: IO of MFT
Houten huisje : Artemio
Lint : Eigen voorraad
'Behangpapier' : eigen voorraad en Galeria Papieru
Hert : Kaiserkraft
Stempels : Marianne Design
Mat : Jute lint
Katten : Impression Obsession
 
Voilà, het 'houten figuur' verhaal zit er voor mij voorlopig op. Waarschijnlijk zal ik de muur met deze leuke details niet meer zo snel voorbijlopen en af en toe echt wel eens blijven stilstaan om te kijken wat voor bruikbaars hier misschien allemaal wel tussenzit, want het aanbod is erg groot. Ga zelf even een kijkje nemen in 't Woefke.
 
That's it for this month's challenge, but I will certainly look at this wall with lasercut designs regularly, there is so much and as you can see, it's fun working with them. If you visit In 't Woefke, you'll see what I mean.
 
 
Ik dank je hartelijk voor je bezoekje en reactie,
 
Thanks for looking and for leaving a comment.
 
tot de volgende keer !
 
Till next time !
 
Groetjes, Martina
 
x

3 opmerkingen:

franicsa zei

Geweldig !!!!
Die elanden kop .... grappig .
Top kaart
Francisca

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldig toch! Zo veel spullen op 1 kaart gebruikt...
En een eland, waar haal je het toch? (haha, ik weet zelfs waarom...)

Liefs,
Nancy


GerJanne zei

S-U-P-E-R !!!
Ontzettend leuk!
GerJanne