zaterdag 27 februari 2016

Best Dad Ever !

 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Ik had het jullie beloofd, er zou nog een extra kaart komen voor vaderdag…
Uiteraard kan je deze ook als verjaardagskaart of voor iemand die net zijn rijbewijs heeft gehaald of zo gebruiken… Enkel de tekst aanpassen en je kan er vele kanten mee op…
 
As promised, an extra card suitable for Father's day ...
but as usual you can easily use this card for other occasions like: Birthday, a new car, travel, ...
or for someone who just got their driver's license ...
just change the text and you have another card
 
 
Voor deze kaart gebruikte ik basispapier van Bazzil in Blauw en Kraft.
Ik stempelde met Memento blauw voor de tekst.
Verder gebruikte ik papier van Maja Design en houten autootjes van Craftemotions.
 
 
For this card I used blue and kraft Bazzill cardstock. The text was stamped with Memento blue. I added paper from Maja Design and the wooden cars are from Craftemotions.
 
 
Maar het werd een kaart met een extraatje.
Over de kaart, maakte ik nog een bladwijzer die zichzelf vast maakt
door magneetjes die er in verstopt zitten. Die kleef je tussen de lagen papier,
zodat ze niet zichtbaar zijn. En zo krijg je dan meteen een kaart met een extra attentie.
 
But ... it's a card with something extra ...
Over the card, I attached a bookmark with hidden magnets. Those were glued between sheets of paper, so you don't see them, but they do work!
 
 
Op de kaart zelf kleefde ik dan ook nog een strook papier met een auto en de tekst er op,
zodat als de bladwijzer er af gaat, er toch nog een toonbare kaart over blijft…
 
On the card I added a piece of paper with car and text, so when you remove the bookmark,
you still have a complete card ...
 
Tot een volgend project alweer,
 
See you at my next project,
 
Liefs,
 
Nancy

Geen opmerkingen: