woensdag 13 januari 2016

Warme winter wensen ...

 
Dag Bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Mag ik jullie allemaal nog een geweldig gezond en creatief 2016 wensen?
 
First let me wish you all a healty and creative 2016 !
 
Door een drukke agenda, ben ik er niet in geslaagd om eerder mijn project in te dienen, daarom een iets latere start deze maand.
 
Due to my busy calendar, I was unable to present my first project, so here it is, a bit later then expected.
 
Januari, met als thema ‘Chocolate Baroque’…
Jawadde…
 
January, and our challenge is 'Chocolate Baroque' ...
Oh boy !
 
Wat doe je als je een opdracht krijgt die helemaal buiten jouw  normale doen valt?
Even goed nadenken en er gewoon je eigen ding van maken…
 
What do you do when you get an assignment that is completely out of your comfort zone?
You think very heart and turn it around and make it your own ...
 
 
Eerlijk… de stempels van ‘Chocolate Baroque’ zijn niet echt mijn ding, ze gaan nogal de klassieke en frivole toer op…
Dus  zocht ik er ééntje waar ik toch een hele andere wending aan kon geven…
 
Honestly ... these stamps from 'Chocolate Baroque' are not my thing, they are more classic or frivolous ... so I search to find one that I could work with ...
 
 
Beetje zwart, beetje fluo, beetje zotte snijmal… en hop, het werd toch weer een echte ‘mezelf’-kaart…
Ik gebruikte dus de Tangled Fragments set van Chocolate Baroque
Ik stempelde met de fluo-inkt van Hero Arts
En gebruikte een stukje fluo oranje papier om de kader te maken.
Die stanste ik met een mal van Die Namics.
Een tekstje van de Nederlandse kerst-stempels van Joy , eveneens met fluo-inkt gestempeld.
En nog een lintje uit mijn privé-collectie…
 
 
A bit of black, some neon, a funky die ... and there was a Nancy card ....
I used the Tangled Fragments set from Chocolate Baroque a
nd stamped it with the Hero Arts Neon ink cubes.
The window was die cut from a piece of neon orange paper with the Die-namics Peek a Boo Wonky windows. The text is a clear stamp from a  JOY Christmas set and was also stamped with the neon ink cubes. The ribbon is from my own collection ...
Tot een volgend project alweer,
 
See you at my next project,
 
Liefs,
 
Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een heel ongewone maar prachtige kaart, tof met die fluo-kleuren ! Groetjes, Enny