dinsdag 19 januari 2016

Een verrassing...

 
Dag blogger,
 
Hello Blogger,
 
neem je een kaartje uit een blokje watercollor papier... zet je er een afdrukje op en kleur je dat mooi in. Merk je dan pas (wanneer het klaar is) dat het postkaartjes zijn!
 
Take a card from a watercolor paperpad ... stamp your image and color it in nicely .... and then you realise (when your card is finished) the papers from the pad are all postcards !
 
Om te gillen...of toch niet!
 
Hilareous !

 
 Eigenlijk een leuke verrassing. Inge heeft hele leuke blokjes binnen in postkaart formaat, die ook nog eens een postkaart achterkant hebben.
 
Actually a nice surprise. Inge has these fun pads in postcard size, and just like a real postcard it's printed as one on the backside.


 
De stempel die ik heb gebruikt is van Stamping Bella, Tiny Townie Sally & Her Snail ...
en ik kleurde met de nieuwe Zig stiften...
 
The stamp is from Stamping Bella and is called Tiny Townie Sally & Her Snail,
I colored her with the new Zig markers ...
 
Tenslotte een boord gemaakt op de Zentangle manier.
 
To finish it off I made a border the Zentangle way.
 
Wat is Zentangle? Dat leg ik binnenkort een keertje uit.
 
What's Zentangle? I'll explain another time.
 
Groeten Patrice
 

2 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi !
Bedankt voor je antwoord op mijn mail ivm de mft mallen . Ik hou je blog in het oog daar zullen ze wel op verschijnen als weer leverbaar zijn . Liefs Sarah

Nancy zei

Hey Patrice,

Zalig kaartje, ook leuk met die postkaart-achterkant!

Liefs,
Nancy