woensdag 6 januari 2016

Chocolate Chip cookies in Mason Jar

 

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Dit had ik nog niet laten zien, een leuk kado ideetje: een mason jar gevuld met
chocolate chip koekjes hmmmmm !
 
This I hadn't show you, a fun idea: a mason jar filled with yummy Chocolate chip cookies !!
 
Hiervoor heb ik eerst een strook witte cardstock genomen. 
TIP: je papier van 30.5 x 30.5cm is niet lang genoeg om helemaal rond te gaan, toch wou ik geen aanzet hebben, dus heb ik het papier gesneden van 1 hoek naar de andere, de hoeken recht afgesneden en nu is het papier wel lang genoeg om volledig rond de mason jar te vouwen.
 Het papier heb ik met een Taylored Expressions Knit embossingfolder bewerkt, zo lijkt het net een gebreid wollen truitje :)
 
First I took a piece of white cardstock.
TIP: 12"x12" paper is not wide enough to go round the jar, but since I didn't want to see several glued edges, I took my 12"x12" paper en cut a piece from 1 corner to the opposite one, this way your piece of paper is longer and it fits comfortably (it is even too long) round the jar.
To decorate it, I used the Taylored Expressions Knit embossingfolder,
so it looks like a woolen scarf :)
 
 
Dan heb ik op dezelfde manier een strook kraft papier genomen dat iets breder was en heb ik een scallop border geponst en daarop heb ik mijn wit gebreid strookje gekleefd.
 
I used the same way to cut a piece of kraft cardstock that's a bit wider and I punched a scallop border on both long sides. On top I glued the white knit piece of paper.
 
Dan heb ik het schattige Cottagecutz Reindeer with scarf uitgestanst en erop gekleefd. Nog een sjaaltje (fleece lint) rond de hals van de bokaal, wat koekjes erin, en klaar !
 
Then I die cut the cute Cottagecutz Reindeer with scarf, I added a 'scarf' (fleece ribbon) round the neck of the jar, put some delicious cookies inside and ready !
 
groetjes
 
Inge

1 opmerking:

Margo zei

Wat ontzettend leuk zeg !
Heel leuk inderdaad dat embossing !
Groetjes
Margo