zondag 20 december 2015

Walking in a Winter Wonderland

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
M'n 2de Kerstkaartje met de leuke Stamping Bella Kerststempel: Caroling Chicks.
 
My 2nd card with the fun Stamping Bella Christmas stamp: Caroling Chicks.

 
Ik heb de kuikentjes ingekleurd met Distress inkt en om wat kleurverschil te krijgen heb ik telkens afgewisseld met de kleuren, zo heb ik de ene keer met Mustard Seed gewerkt en de andere keer met Fozzilised Amber. 
 
I colored the little chicks with Distress ink and just to give it a slight different shad, I varied with 2 colors, one time I started with Mustard Seed and the other time I started with Fossilized Amber.
 
Het stempeltje heb ik uitgestanst met de Crealies double stitched ovals en het blauwe papier met de Die-namics Stitched Jumbo Fishtail Banner.
 
The stamp was die cut with the Crealies Double Stitched ovals and the blue paper with the Die-namics Stitched Jumbo Fishtail Banner.
 
Ik zocht een tekststempel die verwijst naar een bekend Kerstliedje en deze stempel uit de set Winter Wishes Stars van JOY past er fantastisch bij! Ik heb de tekst gestempeld met Encore Zilver voor dat vleugje extra.
 
I wanted to use a stamp that refers to a well known Christmas song and this text from the JOY  set Winter Wishes Stars works great ! I stamped it with Encore Silver to give something extra.
 
Groetjes
 
Inge


Geen opmerkingen: