maandag 14 december 2015

Stamping Bella chicks: Trimming the Tree

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vandaag heb ik me ook eens gewaagd aan 1 van die schattige Stamping Bella Kerst stempeltjes: Trimming the Tree.
 
Today I also tried my hand at 1 of these cute Stamping Bella  Christmas stamps: Trimming the Tree.
 
Ik heb m'n vertrouwde Distress inktjes bovengehaald en dit is het resultaat geworden ... Het uiteinde van de takken heb ik wel wit gelaten zodat het lijkt alsof er sneeuw op ligt. Ik heb zelfs nog wat extra wit aangebracht met een witte Sharpie marker.
 
I used my trusted Distress inks and this is the result ... I intentionally didn't color the tips of the tree so it looks like there is snow on the tree, and I used a white Sharpie pen to make it even more white.

 
Het papier is uitgestanst met de Double Stitch mallen van Crealies en voor wat extra glitter effect heb ik op de sneeuw, kertsballen en lichtjes wat Wink of Stella aangebracht.
 
The cardstock was die cut with the Crealies Double Stitch dies and for extra sparkle I added Wink of Stella on the snow, ornaments and lights.
 
Binnenkort zie je nog een andere uitwerking met deze schattige kuikentjes.
 
Keep an eye on this blog, soon you'll see another card with these cute chicks.
 
Groetjes
 
Inge

Geen opmerkingen: