woensdag 16 december 2015

Scratch my Nose

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Vorige week liet ik jullie al een bokaal (Mason Jar) zien die ik gemaakt heb en vandaag laat ik jullie een heel andere uitvoering zien, dit is mijn allereerste bokaal die ik (toegegeven) een hele tijd geleden gemaakt heb, maar die ik hier op de blog nog niet had laten zien ...
 
Last week I showed you a mason jar that I made and today I'm showing you a totally different version, the first one that I made some time ago but haven't shown you here yet.

 
Voor deze bokaal heb ik eerst een Whipper Snapper stempeltje ingekleurd met Distress inkt en dan heb ik de stempel eerst uitgestanst met dezelfde cirkel die ik voor het deksel ging gebruiken, zodat de sneeuw mooi op de cirkel gaat passen. Daarna heb ik de sneeuwman verder netjes uitgeknipt en op de uitgestanste cirkel met ijskristallen gekleefd met foamtopjes.
 
For this mason jar, I colored my Whipper Snapper stamp with Distress ink and then I die cut my image with the same circle die that I use for the paper that decorates the lid, so my snow fits nicely on the circle. Then I started fuzzy cutting the snowman and added it wiht dimensional foam op top of the circle.

 
Nog een lintje rond het deksel (de aanzet is verstopt onder een splitpen in de vorm van een ijskristal waar ik de beentjes van verwijderd heb) en een label met tekst op de bokaal.
 
I tied a ribbon round the lid (the end is covered with a brad - without legs - in the shape of a snowflake) and added a fun label with text on the side of the mason jar.
 
De tekststempel is van Impression Obsession en past ongelooflijk goed bij de stempel en inhoud van de bokaal. De tekst is heel populair en komt uit de Disney film "Frozen".
 
The text stamp is from Impression Obsession and fits this stamp and Mason Jar filling wonderful ! It's a very popular text fromthe Disney movie "Frozen".
 
Bedankt om te krijgen
 
Thanks for looking
 
Inge

1 opmerking:

Nancy zei

Inge,

Hij blijft geweldig hé!

Super, ben fan!!

Liefs,
Nancy