woensdag 9 december 2015

Beautiful Roses

 
Dag blogvrienden,
 
Hi blogfriends,
 
Ook wij moeten soms wat bijleren. Ik ben niet te beroerd om dat te zeggen.
 
We have to learn new techniques also, and I'm not ashamed to admit it.
 
Laatst ging ik met Inge naar Nederland om een zeer mooie en voor ons nieuwe techniek bij te leren.
 
Not long ago I went with Inge to the Netherlands to learn a very nice and new technique.
 
We kregen les van Miranda Degenaar... een grote dame...wat stempelen, inschilderen en kleurgebruik betreft.
 
We were taught by Miranda Degenaar ... a great lady ... who's a master in stamping and coloring.
 
De kaart die ik nu laat zien is gebaseerd op haar techniek.
 
The card I'm showing you here, is based on her technique.
 
De rozen, de tekst en andere stempels zijn van Impression Obsession.
 
The roses, text and other stamps are all from Impression Obsession.
 
Mijn resultaat kan nog bij lange niet aan dat van Miranda tippen, maar ik vind het zeker mooi genoeg om te tonen.
 
My result is not nearly as good as Miranda, but I think it's certainly nice enough to show you.
 
Veel liefs
Patrice


1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige, romantische kaart Patrice, je mag er terecht trots op zijn ! Groetjes, Enny