maandag 30 november 2015

Een verjaardagskaartje .... of is het een Kerstkaart?


Dag Bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
November loopt ten einde, het wordt kouder…
We gaan stilaan naar Kerstmis toe…
 
November is comming to an end ... it's getting colder ... Christmas is just around the corner...
 
Voor mijn laatste project deze maand, toch nog even een verjaardagskaart, alhoewel… Met een andere tekst er bij, kan ze best ook als kerstkaart dienen…
 
For my last project for this month, another birthday card, but ... if you adjust the sentiment, it's perfect as a Christmas card ...
Als achtergrond gebruikte ik alweer een stempel van Impression Obsession… Zoals jullie weten, ben ik hier helemaal fan van…
 
For the background I used another stamp from Impression Obsession ... as you might now by now, I'm a huge fan of them ...
 
Enkele bomen en een hekje, eveneens van Impression Obsession er bij maken het plaatje compleet.
 
A few trees, a fence - both from IO - and the card is comming together.
 
Daarop kleefde ik een houten schijfje en een tekst van Paper Smooches.
Deze vind ik super doordat ze zo’n toffe letters gebruiken voor hun teksten…
 
On top I attached a wooden disc and a text from Paper Smooches. I love those because they use fun fonts for their texts ...
 
 
Binnenin de kaart, kleefde ik terug een stuk linnen papier, waarover een strookje met dezelfde achtergrondstempel.
Daarop een boompje, zelfde soort, maatje kleiner. (de mallen worden verkocht per 3)
Zo maak je je kaart helemaal af.
 
For the inside I took another piece of linnen cardstock and stamped a strip with the same background stamp. On top a little die cut tree, same one just a bit smaller (this die set from IO has 3  trees in different sizes). This finishes the card perfectly.
 
Ik hoop jullie met deze kaart ook deze keer weer geïnspireerd te hebben.
 
I hope this card inspires you all again this time.
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project,
 
Liefs,
Nancy

3 opmerkingen:

Margo zei

Erg leuke kaart Nancy, het is inderdaad een 'kerstige' verjaardagskaart geworden :)
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

ik vind hem helemaal geweldig geworden ! de schijfjes heb ik opgedoken (blijkbaar al enige tijd in mijn bezit, tja...), bomen heb ik ook alleen nog de stempel, die komt op mijn verlanglijstje...
grtjs,martina
x

Enny zei

Een prachtige kaart Nancy, en ja, ze kan voor beide gelegenheden dienen ! Groetjes, Enny