dinsdag 11 augustus 2015

Your Smile


 
Hoi bloggers,
 
Hi,
 
Nadat ik mijn vorige projectje maakte besefte ik dat het best wel al een tijdje geleden was dat ik nog eens met mijn stencils had gewerkt dus bij deze ^.^
 
After making my previous project I realized it had been a long time since I took out my stencils.
 
Ik nam twee verschillende stencils die perfect bij elkaar aansluiten om dit CAS kaartje te maken. Het kan voor heel veel verschillende gelegenheden gebruikt worden, je hoeft enkel de tekst aan te passen.
 
So today I made a card with two different stencils that match perfectly. It’s a CAS card that fits all different kind of occasions all you have to do is adjust the text.
 
Natuurlijk nog even wat spatten en een kleine Memorybox vlinder om mijn kaartje af te werken ^.^
 
And of course just get some splatters on the card and a little Memorybox butterfly to finish off my card ^.^
 
Groetjes – Greetz
 
Veerle
 
Gebruikte materialen / Used materials
 
Aquarelpapier Canson
Stencils : Memorybox – The Crafters Workshop
Dies: Memorybox
Stempel/stamp: Kaiserkraft – Unity stamps
Inkt/ink: versamark – stazon~black
Distressinkt: Victorian velvet – shabby shutters
blendingtool
Zwart embossingpoeder

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige kaart Veerle ! Ja, ik gebruik mijn stencils ook te weinig, zou ik toch weer eens moeten doen... :)) Groetjes, Enny