woensdag 19 augustus 2015

Wedding



Hallo kom je weer een kijkje nemen?

Hi, how nice of you to come and see us again.

 Vandaag een kaart voor iemand die in het huwelijk stapt. Ik zag laatst een soortgelijke op Pinterest verschijnen en dacht, dat moet ik eens uitproberen.
Ik maakte zelf malletjes (van kleed, revers, hemd en das) en ging aan slag.

Today I'm showing you a wedding card. I saw something simmilar on Pinterest and decided to try it out. I made it all from scratch (dress, shirt, tie).

Je gebruikt een basiskleur cardstock linnenpapier (hier zwart), een stuk linnen cardstock voor de kleur van het kostuum (hier blauw)en de revers. Wit linnen cardstock voor het kleed en het hemd. Een restantje voor het maken van de das. Een stukje wit lint voor de heupband in het kleed en wat bloempjes.


I used black linnen cardstock for my base color, a blue cardstock for the costume, white for the dress and shirt; a leftover piece of design paper for the tie and some white ribbon for the dress and some flowers.

De basiskaart wordt in drieën geplooid en na alles te hebben uitgesneden... ga je plakken.
Ik vind het geslaagd. En jij?

The basecard is folded 3ways and then I started glueing everything down. I think it turned out quite well, what do you think?

Tot bij de volgende

Till next time


Groeten Patrice

2 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Ik vind het echt een heel leuk idee met kleine subtiele accenten die het helemaal af maken zoals het verschil zwart-blauw, de bloemen, de ketting... Mooie kaart.

Nancy zei

Hey Patrice,

Laat het nu lukken dat ik net ook zo'n kaart maakte voor het huwelijk van mijn dochter... Super modelletje hé? Vond het zelf ook op Pinterest...

Liefs,
Nancy